فروشگاه اسباب بازي فروشگاه اسباب بازي .

فروشگاه اسباب بازي

اسباب بازي فروشي در اصفهان گيتار راك اسباب بازي

اسباب بازي فروشي در اصفهان گيتار راك اسباب بازي

28.11.1400

اسباب بازي فروشي در اصفهان در تحقيق حاضر، ما به دنبال بهبود مداخلات قبلي متمركز بر كليشه‌سازي جنسيتي كودكان با (الف) انتخاب استراتژي‌هاي مداخله‌اي كه ريشه در تئوري‌هاي كسب كليشه دارند و (ب) ساختارشكني دقيق رويكرد مداخله‌اي خود در شرايط و مطالعات متعدد به منظور حذف مكانيسم هاي زيربنايي اثرات مداخله مشاهده شده را روشن كنيد. در چهار مطالعه، بررسي كرديم كه آيا اطلاعات ضد كليشه‌اي، كليشه‌هاي جنسيتي كودكان را در مورد ترجيحات اسباب‌بازي تغيير مي‌دهد يا خير. ما به طور خاص روي دو اسباب‌بازي بسيار كليشه‌اي تمركز كرديم: عروسك‌ها (مرتبط با دختران و نه با پسران) و كاميون‌ها (مرتبط با پسران و نه با دختران) (Blakemore & Centers, 2005).آزمايش‌هاي كنوني كودكان 5 و 6 ساله را مورد هدف قرار دادند (اما كودكان 4 و 7 ساله‌اي را كه والدينشان فرم‌هاي رضايت امضا شده را پس دادند) را نيز شامل مي‌شد. اين محدوده سني آزمون دقيقي از اثربخشي مداخله ارائه مي‌كند، زيرا اين زماني در طول رشد است كه كليشه‌هاي جنسيتي كودكان در مورد اسباب‌بازي‌ها به‌ويژه سفت و سخت است (مارتين و روبل، 2004، 2010؛ ويسگرام، فولچر، و دينلا، 2014). ما فرضيه خاصي بر اساس سن يا جنسيت شركت‌كننده نداشتيم. اسباب بازي فروشي در اصفهان


برچسب: اسباب بازي فروشي در اصفهان گيتار راك اسباب بازي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۵:۰۲ توسط:Digitoyshop موضوع: نظرات (0)

اسباب بازي فروشي در اصفهان گيتار كودك كلاسيك

اسباب بازي فروشي در اصفهان گيتار كودك كلاسيك

27.11.1400

اسباب بازي فروشي در اصفهان اين باور كه فقط زنان پرستار هستند ممكن است شركت كنندگان را در معرض تصاويري درباره پرستاران مرد قرار دهد. اگرچه كليشه‌هاي متقابل معمولاً براي مبارزه با كليشه‌هاي بزرگسالان استفاده مي‌شود (لنتون و همكاران، 2009)، تنها چند مداخله آموزنده وجود دارد كه كليشه‌هاي جنسيتي كودكان را هدف قرار مي‌دهد (به عنوان مثال، براي مشاغل، نگاه كنيد به Coyle & Liben، 2016؛ Scott & Feldman-Summers. 1979؛ شرمن و زوربريگن، 2014؛ استينك و همكاران، 2007؛ ويكز و پورتر، 1983؛ براي آلات موسيقي، به Pickering & Repacholi، 2001 مراجعه كنيد. علاوه بر اين، نتايج چنين مطالعاتي متفاوت بوده است (براي بررسي، نگاه كنيد به دوركين، 1985): برخي از اثرات مثبت بازگشتي (به عنوان مثال، Pickering & Repacholi، 2001؛ Scott & Feldman-Summers، 1979؛ Sherman & Zurbriggen، 2014)، و ديگران اين كار را نمي كنند (به عنوان مثال، كويل و ليبن، 2016؛ استينك و همكاران، 2007؛ ويكس و پورتر، 1983).شكست برخي از مداخلات ضد كليشه اي با اين ايده همسو مي شود كه به طور كلي ايجاد سوگيري ها آسان تر از كاهش آنها است (شريف، 1954). چالش كاهش كليشه‌سازي احتمالاً زماني تقويت مي‌شود كه كليشه‌ها به طور دقيق آمارهاي موجود در محيط كودك را منعكس كنند (Jussim, Cain, Crawford, Harber, & Cohen, 2009؛ Swim, 1994). براي مثال، در مورد كليشه‌هاي اسباب‌بازي، پسران كمتر از دختران با عروسك‌ها و دختران كمتر از پسرها با وسايل نقليه بازي مي‌كنند (Servin, Bohlin, & Berlin, 1999).حتي در ميان مداخلات ظاهراً موفق، تشخيص مكانيسم‌ها و منابع تغيير دشوار است. به عنوان مثال، در يك مطالعه اخير كه بر روي تغيير كليشه‌هاي اسباب‌بازي كودكان متمركز شده است، كودكاني كه به شرايط ضدكليشه‌اي اختصاص داده شده‌اند، در مقايسه با كودكاني كه به يك شرايط سازگار با كليشه اختصاص داده شده‌اند، كليشه‌هاي كمتري نشان دادند (اسپينر، كامرون، و كالوژرو، 2018). با اين حال، مطالعه شامل يك شرايط كليشه اي خنثي يا پيش آزمون نبود. بنابراين، تعيين اينكه آيا مداخله ضد كليشه‌اي باعث تغيير تفكر پايه كودكان شده است يا خير (براي مطالعات مشابه، نگاه كنيد به اشتون، 1983؛ گرين، بيگلر، و كاتروود، 2004؛ پايك و جنينگز، 2005). اسباب بازي فروشي در اصفهان


برچسب: اسباب بازي فروشي در اصفهان گيتار كودك كلاسيك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۳:۳۷ توسط:Digitoyshop موضوع: نظرات (0)

اسباب بازي فروشي در اصفهان آدرس عمده فروشي اسباب بازي در اصفهان

اسباب بازي فروشي در اصفهان آدرس عمده فروشي اسباب بازي در اصفهان

اسباب بازي فروشي در اصفهان از اوايل زندگي، كودكان از پيام‌هاي كليشه‌اي در محيط خود آگاه هستند و مطابق با آنها رفتار مي‌كنند (براي بررسي كامل، به Martin & Ruble, 2004؛ Ruble, Martin, & Berenbaum, 2007 مراجعه كنيد). براي مثال، كودكان خردسال اقلام كليشه‌اي زنانه مانند عروسك‌ها و ست‌هاي چاي را با دختران مرتبط مي‌كنند اما نه با پسران، و اقلام كليشه‌اي مردانه مانند كاميون و ابزار را با پسران مرتبط مي‌كنند، اما نه با دختران (مانند Cherney & Dempsey, 2010; Freeman, 2007؛ تاد و همكاران، 2018). كودكان خردسال علاوه بر آگاهي در مورد كليشه هاي جنسيتي در مورد ترجيحات اسباب بازي، همراستا با كليشه هاي رايج عمل مي كنند. به عنوان مثال، هنگامي كه از كودكان 3 تا 5 ساله خواسته مي شود براي ديگران اسباب بازي انتخاب كنند، از انتخاب كاميون براي دختران اجتناب مي كنند (به جاي آن عروسك ها را ترجيح مي دهند) و از انتخاب عروسك براي پسران (به جاي كاميون ها ترجيح مي دهند) (كوان و هافمن، 1986؛ آيزنبرگ، موري). و Hite، 1982). كودكان در اين سن نيز هنگام انتخاب اسباب بازي براي خود تصميمات مشابهي مي گيرند (فابس، مارتين، و هانيش، 2003; حليم، روبل، تاميس-لموندا، و شروت، 2013; Zosuls و همكاران، 2009). علاوه بر اين، كودكان خردسال كودكاني را كه جنسيت آنها با جنسيت كه معمولاً با فعاليت بازي در ارتباط است مطابقت ندارد حذف مي‌كنند (تيمر، كيلن و استنگور، 2001). عليرغم تحقيقات فراوان در مورد مستندسازي كليشه‌هاي جنسيتي كودكان، كمتر در مورد استراتژي‌هاي مؤثر براي پرداختن به باورهاي كليشه‌اي اوليه شناخته شده است. با اين حال، كاهش كليشه‌سازي كودكان مهم است زيرا چنين سوگيري‌ها مي‌توانند علاقه و دسترسي كودكان به تجربيات سودمند را محدود كنند. به عنوان مثال، بازي بلوك، كه به طور كليشه اي با پسران مرتبط است (ميلر، 1987؛ شرمن، 1967)، فرصت هايي را براي تقويت مهارت هاي فضايي فراهم مي كند (لوين، راتليف، هاتنلوچر، و كانن، 2012). به طور مشابه، عروسك بازي، كه به طور كليشه اي با دختران مرتبط است (ميلر، لوري، زوسولز، و روبل، 2009)، به كودكان اجازه مي دهد تا مهارت هاي اجتماعي-عاطفي خود را تمرين كنند (لي و وانگ، 2016). از آنجايي كه همسالان كودكان را از فعاليت‌هاي مبتني بر كليشه‌هاي جنسيتي حذف مي‌كنند (تيمر و همكاران، 2001)، و از آنجايي كه كودكان به اسباب‌بازي‌هايي كه فكر مي‌كنند «براي» جنسيت ديگر هستند علاقه كمتري پيدا مي‌كنند (مارتين، آيزن‌بود، و رز، 1995)، كليشه‌سازي ممكن است باعث شود. كودكان فرصت هاي رشد مهارت هاي مهم را از دست بدهند. با توجه به ماهيت مشكل‌ساز آن، توسعه روش‌هايي براي كاهش كليشه‌سازي در مراحل اوليه توسعه حياتي است. اسباب بازي فروشي در اصفهان


برچسب: اسباب بازي فروشي در اصفهان آدرس عمده فروشي اسباب بازي در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۳:۲۷ توسط:Digitoyshop موضوع: نظرات (0)

اسباب بازي فروشي در اصفهان بهترين اسباب بازي فروشي در اصفهان

اسباب بازي فروشي در اصفهان بهترين اسباب بازي فروشي در اصفهان

24.11

محيط كودكان مملو از پيام هايي است كه دختران و پسران اساساً انواع مختلفي از اسباب بازي فروشي در اصفهان را دوست دارند. كتاب داستان (بري و ويلكينز، 2017؛ گودن و گودن، 2001)، بازاريابي اسباب بازي (بليكمور و سنتر، 2005؛ مورن، گرينفيلد، يونگر، و بويد، 2016؛ رايش، بلك، و فولياكي، 2018)، تلويزيون (ديويس، 20) ؛ كالنبرگ و هاين، 2010؛ ليپر، بريد، هافمن، و پرلمن، 2002، و فيلم ها (آرنولد، سيدل، و دلوني، 2015؛ استريف و داندز، 2017) بازنمايي هاي كليشه اي از علايق پسران و دختران را به تصوير مي كشند. به عنوان مثال، بخش دختران در وب سايت فروشگاه ديزني داراي رنگ هاي صورتي و بنفش، جواهرات و لوازم آرايشي است، در حالي كه بخش پسران داراي رنگ هاي قرمز، سياه و قهوه اي، اسباب بازي هاي ساختماني، سلاح ها و وسايل نقليه است (Auster & Mansbach, 2012). ).كودكان نيز در خانه هاي خود در معرض كليشه ها هستند. از ابتداي كودكي، والدين اغلب اتاق پسران و دختران را با اقلام كليشه‌اي جنسيتي پر مي‌كنند: اتاق‌هاي پسران معمولاً تجهيزات ورزشي، وسايل نقليه و رنگ آبي را نشان مي‌دهند، در حالي كه اتاق‌هاي دختران معمولاً جواهرات، عروسك‌ها و رنگ صورتي را نشان مي‌دهند. (MacPhee & Prendergast، 2019؛ Pomerleau، Bolduc، Malcuit، & غير مجاز مي باشدsette، 1990؛ Witt، 1997). والدين همچنين تمايل دارند براي فرزندان خود اسباب بازي هاي كليشه اي جنسيتي بخرند (Weisgram & Bruun, 2018) و درخواست هاي فرزندان خود را براي هديه هاي كليشه اي رد كنند (اتاگ و ليس، 1992؛ رابينسون و موريس، 1986). علاوه بر اين، والدين - حتي آنهايي كه انگيزه هاي برابري طلبانه دارند - اغلب پسران خود را به سمت فعاليت هاي كليشه اي مردانه و دوري از فعاليت هاي كليشه اي زنانه و اسباب بازي فروشي در اصفهان سوق مي دهند.


برچسب: اسباب بازي فروشي در اصفهان بهترين اسباب بازي فروشي در اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۳:۳۹ توسط:Digitoyshop موضوع: نظرات (0)

اسباب بازي فروشي در اصفهان اسباب بازي دخترانه اصفهان

اسباب بازي فروشي در اصفهان اسباب بازي دخترانه اصفهان

اسباب بازي فروشي در اصفهان كودكان فكر مي كنند كه همسالان اسباب بازي هاي كليشه اي جنسيتي را به اسباب بازي هاي ضد كليشه اي جنسيتي ترجيح مي دهند. اين باورها مي تواند كاوش كودكان در مورد رفتارهاي ضد كليشه اي جنسيتي را محدود كند و از رشد مهارت ها و علايق گسترده جلوگيري كند. پژوهش حاضر مداخلاتي را براي مبارزه با كليشه‌هاي جنسيتي در مورد اسباب‌بازي‌ها در ميان كودكان 47 ساله آزمايش كرد (N = 373). در چهار آزمايش با هفت نسخه مداخله مختلف، شركت‌كنندگان ويدئوهايي را ديدند كه در آن معلمي پيام‌هاي كليشه‌اي را درباره ترجيحات اسباب‌بازي ارائه مي‌كرد (مثلاً «پسران عروسك‌ها را دوست دارند»، «دختران مانند كاميون‌ها»). عبارت‌بندي پيام‌ها (مثلاً كلي در مقابل نمايشي) و عكس‌هاي همراه (مثلاً تصاوير بسياري از كودكان در مقابل يك كودك) در آزمايش‌ها متفاوت بود. در تمام شرايط مداخله، شركت‌كنندگان پس از مشاهده فيلم‌هاي مداخله، پيش‌بيني‌هاي ضد كليشه‌اي (و كمتر كليشه‌اي) در مورد ترجيحات اسباب‌بازي همسالان انجام دادند. تفاوت در عبارت پيام مداخله (به عنوان مثال، «پسران عروسك دوست دارند» در مقابل «اين بچه عروسك‌ها را دوست دارد») تأثير كمي بر پيش‌بيني شركت‌كنندگان داشت. در آزمايش 4، يك شرط مداخله شامل عبارت‌هاي عمومي و برچسب‌هاي اسم جنسيتي (مثلاً «پسران مانند عروسك‌ها») انتخاب كودكان از اسباب‌بازي‌ها را براي همسالان تغيير داد. اين تحقيق نويدي براي تايپ ضد استريو به عنوان يك استراتژي مداخله تاثيرگذار و به راحتي قابل اجرا مي دهد. اسباب بازي فروشي در اصفهان


برچسب: اسباب بازي فروشي در اصفهان اسباب بازي دخترانه اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۷:۳۴ توسط:Digitoyshop موضوع: نظرات (0)

اسباب بازي فروشي در اصفهان بزرگترين فروشگاه اسباب بازي اصفهان

اسباب بازي فروشي در اصفهان بزرگترين فروشگاه اسباب بازي اصفهان

در بخش 2.3 از فصل 2 يك روش سيستماتيك مدل سازي هفت مرحله اي توضيح داده شده است كه يك چارچوب محكم براي فرآيند ساخت مدل ارائه مي دهد. ماهيت تكراري مدل سازي نيز مورد تاكيد قرار گرفته است. اين بدان معني است كه اگر نتايج مرحله بعدي رضايت بخش نباشد، ممكن است لازم باشد به مرحله مدل سازي قبلي در اين روش برگرديم.

اسباب بازي فروشي در اصفهان

مفهوم مدل‌هاي جعبه خاكستري در اوايل فصل 2 معرفي شد، اين مدل‌ها مدل‌هايي با عناصر مدل سفيد (كاملاً مكانيكي) و سياه (كاملاً تجربي) هستند. پس از آن، در بخش 12.1 از فصل 12 در مورد مدل‌هاي جعبه خاكستري و كاليبراسيون مدل، مدل‌هاي جعبه خاكستري به عنوان مدل‌هاي فرآيندي كه با استفاده از اصول اوليه مهندسي توسعه يافته‌اند، اما با بخشي از پارامترهاي مدل و/يا ساختار آن‌ها ناشناخته تعريف شدند. از اين درك و توصيف مي‌توان نتيجه گرفت كه چه نوع عناصري در يك مدل فرآيند ممكن است از انواع جعبه سياه باشند.

 

اگر فردي از روش سيستماتيك مدل‌سازي هفت مرحله‌اي پيروي كند، اجزاي يك مدل رياضي كه با استفاده از اصول اوليه مهندسي توسعه يافته است، هميشه به شرح زير خواهد بود:

 

• حجم تعادل،

 

• معادلات تعادل معادلات ديفرانسيل (معمولي يا جزئي)،

 

• معادلات سازنده كه معادلات جبري هستند،

 

• شرايط اوليه و مرزي.

 

طبقه‌بندي و ويژگي‌هاي اصطلاحات در معادلات تعادل، و همچنين دسته‌بندي‌هاي اصلي معادلات سازنده و ويژگي‌هاي آن‌ها، برخي ويژگي‌هاي رياضي اضافي را ثابت مي‌كند، مانند نوع احتمالي PDE‌هايي كه به عنوان معادلات تعادل مشتق شده‌اند.

اسباب بازي فروشي در اصفهان

از موارد فوق نتيجه مي گيرد كه عناصر مدل جعبه سياه در يك مدل فرآيندي نيز بايد در دسته بندي هاي بالا قرار گيرند و به ويژگي هاي دسته اي كه به آن تعلق دارند احترام بگذارند. همچنين واضح است كه عناصر جعبه سياه ممكن است پيچيدگي بسيار متفاوتي داشته باشند، از پارامترهاي ساده گرفته تا معادلات تعادل كه PDE هايي با ساختار ناشناخته هستند. اين ديدگاه در مورد مدل‌هاي جعبه خاكستري بسيار گسترده‌تر از آنچه در بخش 12.1 استفاده مي‌شود است، جايي كه مورد پارامتر ناشناخته فقط در بيشتر موارد در نظر گرفته شده است.


برچسب: اسباب بازي فروشي در اصفهان بزرگترين فروشگاه اسباب بازي اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۵:۲۶ توسط:Digitoyshop موضوع: نظرات (0)

چگونه از اسباب بازي فروشي در اصفهان داده هايم استفاده

 

2.1. جريان داده از اسباب بازي هاي هوشمند

 

با دادن انتخاب هايي در مورد اينكه چه داده هايي را به اشتراك بگذارم، براي چه منظوري به من كمك كنيد تا اطلاعات خود را كنترل كنم و به من اطلاع دهيد كه چگونه از اسباب بازي فروشي در اصفهان  داده هايم استفاده مي شود. بيش از آنچه نياز داريد نگيريد و از اطلاعات شخصي من درآمدزايي نكنيد و آن را در اختيار افراد ديگر قرار ندهيد. با احترام گذاشتن به داده هاي من به من اهميت دهيد.

  اين يك سند در حال تكامل است كه در Childrensdesignguide.org موجود است

 

چالش در اينجا، و براي هرگونه حمايتي كه به رضايت كودكان متكي است، اين فرض است كه كودكان منظور از «داده‌هاي من» را مي‌فهمند. اين امر به ويژه براي كودكان در سال‌هاي اوليه، معمولاً كمتر از هشت سال، كه ممكن است درك مفاهيم انتزاعي را چالش برانگيز بدانند (يعني مفاهيمي كه محدود يا قابل شناسايي نيستند يا يك مرجع به وضوح قابل درك دارند [13]) مهم است. بنابراين هدف توانمندسازي كودكان به اين معني است كه ما مسئوليت حمايت از درك كودكان از داده هاي شخصي را داريم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۵:۰۱ توسط:Digitoyshop موضوع: نظرات (0)

توصيه ها اسباب بازي فروشي در اصفهان و دستورالعمل ها را ارائه

REA اسباب‌بازي‌هاي تعاملي، ادبيات تحقيقاتي، فني و خاكستري (سياست‌ها و ذينفعان) را با استفاده از يك جستجوي ساختاريافته و دقيق بررسي كرد و يك ارزيابي كيفي از شواهد كشف‌شده را همانطور كه در بخش ذكر شد ارائه كرد. از REA ما مجموعه اي از موضوعات و شكاف ها را براي كاوش بيشتر براي ايجاد يك مصاحبه نيمه ساختاريافته با متخصصان همانطور كه در بخش 3 آمده است شناسايي و توسعه داديم. بخش 4 رويكرد تحليل و نتايج اصلي را ارائه مي كند. بخش 5 نتايج و پيامدهاي آنها را مورد بحث قرار مي دهد و مجموعه اي از توصيه ها  اسباب بازي فروشي در اصفهان و دستورالعمل ها را ارائه مي دهد. براي كودكان، بازي با اسباب بازي ها بخشي طبيعي از زندگي روزمره آنهاست. اسباب بازي ها مصنوعات ملموسي هستند كه به طور هدفمند ساخته شده اند تا از عهده بازي و اثرات مثبت آن برآيند، اشيايي كه كودك مي تواند با آنها ارتباط فيزيكي برقرار كند. اين فيزيكي بودن، تجسم اسباب بازي است كه به نقش آن در بازي اهميت مي دهد. بيشتر اسباب‌بازي‌ها در هدف خود خاص هستند، يك اسباب‌بازي مخمل‌بازي عشق و نوازش است، يك عروسك ممكن است صحبت كند يا يك روبات ممكن است وظايفي را انجام دهد، با اين حال، عملكرد به بازي مورد نظر محدود مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۶:۰۹ توسط:Digitoyshop موضوع: نظرات (0)

حريم خصوصي اسباب بازي فروشي در اصفهان $ در داده هاي بزرگ؟

2015 X,DL,WoS,SL,GS 13 نلسون و اولوسون (2016) حريم خصوصي اسباب بازي فروشي در اصفهان و امنيت در داده هاي بزرگ 2012-2015 GS,SC 82 اكتاويا و همكاران (2017) حريم خصوصي و امنيت در BYOD 2000–2017 S,GS,X 5 نونس و همكاران (2017) اسباب بازي براي درمان باليني N/D1 X,DL,GS 16 لوكيل و همكاران (2017) حريم خصوصي در اينترنت اشيا 2010–2017 DL,X,SD,WoS 90 د آلبوكرك و كلنر (2018) رابط هاي اسباب بازي هوشمند 2008-2017 DL,X,SD,SL,S,SC 118 SLR ما، حريم خصوصي و امنيت 2019 در اسباب بازي هوشمند 2009–2019 S,WoS 26 1N/D: تعريف نشده است./ 2منابع داده الكترونيكي: S: Scopus; WoS: ISI Web of Science. X: IEEE Xplore;

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۲:۰۵ توسط:Digitoyshop موضوع: نظرات (0)