اسباب بازی فروشی در اصفهان اسباب بازی دخترانه اصفهان
اسباب بازی فروشی در اصفهان اسباب بازی دخترانه اصفهان
اسباب بازی فروشی در اصفهان کودکان فکر می کنند که همسالان اسباب بازی های کلیشه ای جنسیتی را به اسباب بازی های ضد کلیشه ای جنسیتی ترجیح می دهند. این باورها می تواند کاوش کودکان در مورد رفتارهای ضد کلیشه ای جنسیتی را محدود کند و از رشد مهارت ها و علایق گسترده جلوگیری کند. پژوهش حاضر مداخلاتی را برای مبارزه با کلیشههای جنسیتی در مورد اسباببازیها در میان کودکان 47 ساله آزمایش کرد (N = 373). در چهار آزمایش با هفت نسخه مداخله مختلف، شرکتکنندگان ویدئوهایی را دیدند که در آن معلمی پیامهای کلیشهای را درباره ترجیحات اسباببازی ارائه میکرد (مثلاً «پسران عروسکها را دوست دارند»، «دختران مانند کامیونها»). عبارتبندی پیامها (مثلاً کلی در مقابل نمایشی) و عکسهای همراه (مثلاً تصاویر بسیاری از کودکان در مقابل یک کودک) در آزمایشها متفاوت بود. در تمام شرایط مداخله، شرکتکنندگان پس از مشاهده فیلمهای مداخله، پیشبینیهای ضد کلیشهای (و کمتر کلیشهای) در مورد ترجیحات اسباببازی همسالان انجام دادند. تفاوت در عبارت پیام مداخله (به عنوان مثال، «پسران عروسک دوست دارند» در مقابل «این بچه عروسکها را دوست دارد») تأثیر کمی بر پیشبینی شرکتکنندگان داشت. در آزمایش 4، یک شرط مداخله شامل عبارتهای عمومی و برچسبهای اسم جنسیتی (مثلاً «پسران مانند عروسکها») انتخاب کودکان از اسباببازیها را برای همسالان تغییر داد. این تحقیق نویدی برای تایپ ضد استریو به عنوان یک استراتژی مداخله تاثیرگذار و به راحتی قابل اجرا می دهد. اسباب بازی فروشی در اصفهان
برچسب: اسباب بازی فروشی در اصفهان اسباب بازی دخترانه اصفهان،